hsny-58 Suzii-90 eşimle sahurda sadece salatalık domates yoğurt yeşillik yiyorum, sabah da 10-11 gibi ölçüyorum açlığı. Gece yemeden de denedim yine 110 çıktı
Suzii-90 hsny-58 ben sahurda yemiyorum canim bazen çok acıkırsam bikactane unonun kepekli grissini var galeta ondan atistiriyorum ama genelde yemiyorum aksam yatmadan önce en son 9.30 da kefir ve badem yiyip onunla yatabilirsin acliklari yüksek olanlar bu şekilde yapıyorlar bide böyle dene istersen canim gec saatlerde yersen acliklarin yüksek cikar
umaydurununannesi hsny-58 29artı 4 olduk hayırlısıyka zamanında glsınde suyumuz fazlaymıs umarım normle doner
GizemKaplan hsny-58 Yok artık bunu hangi diyetisyen dedi saçmalamış resmen internetten bile araştırma yapabilirsiniz günde 4 5 tane şeker hastaları hurma yiyebiliyor üstelik sütle beraber tüketildiğinde daha da yararlı oluyor ilk defa sizden şeker hastalığı için hurma yenilemez diye duyuyorum 🤷🏻♀️
hsny-58 GizemKaplan vallahi bir haftadır aç geziyorum öyle bir liste verdi ki. Ona rağmen değerler normal değil, yarın hurma yiyip deniycem 😬😆
Nigli123-35 Ya kızlar ben bugun yaptirdim seker yuklemesi ama bilemiyorum yarin doktora sonuclari gostericem merak icerisindeyim … 75 g ile yapildi seker yukelmesi ilk 60 dakika 129 cikti ikimci saatim aclik da 65 cikti ben ne durumdayim suan biliyomusunuz 😔
hsny-58 Nigli123-35 ikinci saatte düşük biraz, o da sanırım normal sayılmıyor doktorunuz daha iyi bilir de
GizemKaplan hsny-58 O konu bende de malesef sıkıntılı bugün insüline başlattılar bu yüzden yani yediklerimiz malesef çok kısıtlı fakat dediğim gibi hurmayı ilk kez duyuyorum
Esraa54 Yf12 eğer şeker varsa kendini bir şekilde belli eder dimi?Yani ne rahatsızlıkları oluyor şekerin Yf12
Sultan_42 GizemKaplan bende bu hafta diyete başladım açlık 88 çıktı tokluk 200 çıktı.bugün ilk günü açlık tokluk ölçüyorum sürekli benimde sürekli tokluk yüksek çıkıyor
GizemKaplan Sultan_42 200 gerçekten çok yüksek doktorunuza mutlaka söyleyin insüline başlamanız gerekebilir
Sultan_42 GizemKaplan endokrin ve diyetisyen eşliğinde diyete başladım pazartesi tekrar gideceğim endokrine insülin verirse ne yapacağım bilemiyorum korkuyorum biraz 😒 babannem yaparken bile içim giderdi
GizemKaplan Sultan_42 Hayır hiç korkmayın ben bu sabah deneyimledim iğnesi o kadar ince ki parmağıma ölçüm yaptığım iğne daha çok acıtıyor emin olabilirsiniz 😂
hsny-58 Gigy hayır 10 gibi bir porsiyon meyve yiyorum veya bir tabak yoğurt, ama eşimle sahurda salatalık domates atıştırıyorum
Gigy hsny-58 açlık şekerini etkileyebilir benim de öyleydi akşam ara öğünü bıraktım akşam duzene girmişti
Ebru746 umaydurununannesi çok geçmiş olsun benimde suyum fazla ama gebelik şekeri de çıkmadı detaylı ultrasondan da bi şey çıkmadı neden fazla belli değil takip ermek gerek dikkat etmen lazım erken doğum riskin var dedi Allah korusun rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🙏🏻