Arkadaşlar 35 haftalık olduk. Geçen hafta 160 larda olan şekerim bu hafta diyet ile düştü biraz. Açlık kan şekerim yüksek çıkıyor 100-110 arası hep. Tokluk 100-150 arası çıkıyor. Doktora yarın gidcem. Diyabet denilebilir mi bu rakamlara. Bu sayılarla insülin kullanan var mı 😞 bir de Doğumdan hemen sonra diyet bırakılıyor mu normale dönüyor mu herşey