Bugün açlık 1. Saat tokluk ve 2. Saat tokluk baktı dahiliye uzmanı. Açlık 96 çıktı sınır 95 öiş tokluk 110 larda çok şükür. Sınırı 1 değer geçti diye diyete devam ettiriyor 😑 evdeki cihazlarla hastane biraz farklı çıkıyor bu arada. Ben yanımda götürüp eş zamanlı ölçüm yaptım cihazım 10-15 yüksek gösteriyormuş. Mutlaka kontrol edin siz de