Edali87 benimde ilk bebeğim. Başlarda en iyisini alıcam, ilk aylarda bile carters tulum giydiririm diyordum. Şimdi 16 haftalık oldu ve düşüncelerim tamamen değişti. Mesela anne yanı yatağı chicco almayı düşünüyordum, sıfırına da gücümüz yetiyor çok şükür ama neden bebeğimin sadece 7-8 ay kullanacağı bir şeye 1500 TL vereyim ki dedim. İkinci el aldım, hem de 450 TL’ye mis gibi. Tabi benim bu bakış açısını kazanmamda 3 ay önce doğum yapan kuzenimin de etkisi büyük. İnanın çok hızlı büyüyorlar. Bazı şeylerde tabi yine en iyisi olsun mesela biberondu, emzikti, bebek arabasıydı gibi ama kısa vadeli ürünlerde bence hiç gerek yok. Kendinizi öyle düşünüp sıkıntıya sokmayın, biz de başkalarının küçülenleri ile büyüdük belki. Çok şükür sağlıklı birer yetişkiniz😁