Edali87 süt sağma makinesine ihtiyacınızın olup olmayacağı bile belli değilken şimdiden düşünüp dert etmeyin bence. Ama bi kaç kullanılacak bişeye de 2000 TL vermek saçma geliyor bana. Tabiki sizin bileceğiniz iş ama yinede acıyorum o paraya. Ayrıca ben onun bir ihtiyaç olduğunun bile farkında değilken arkadaşım bende lansinohun var vereyim sana dedi. Ki ben yenisini alabilirim istesem elhamdulillah. Ama olur tabi boşuna para vermeyeyim dedim. Makine ve şarj aleti dışında bütün parçalarını yeniden aldım. Normalde 400-450 TL arasında bişey o süt sağma makinesi, bana parçaları yeniden temin etmek 120 TL’ye geldi. Eğer başkasının kullandığı bişeyi kullanmak istemiyorsanız göğsünüze temas eden süt değen her parçasını ayrıca satın alabilirsiniz. Böylece içiniz de rahat eder