Edali87 moral bozacak bir durum yok şükredelim bir kere çocuk sahibi olmak işteyipte olamayanlar var. Halinize şükredip elinizdekiyle yetinin derim… durumunuz el veriyorsa 2. El sizin tabirinizle kullanmayın… ki şuan 7. Haftadasınız henüz allah esirgesin belki sütünüz hiç gelmiyecek ve verdiğiniz para boşuna gidecek en son araştırmanız gereken şeyi en başta araştırmayın derim… dua edin sütünüz olsun