Edali87 öncelikle kendini ezmek olarak düşünme :) tabikide sizinde yeni almak istediğiniz şeyler olucak alında zaten ilk heves bu.Ama fiyatı çok pahalı olan şeyler veya gerçekten temizliğine güvendiğimiz sevdiğimiz insanların zamanında markayla aldığı şeyleri kullanmak eziklik değilki :) bu gibi aletlerin başlıkları ayrıda satılabiliyor hem alın başlığını değiştirirsiniz ona vereceğiniz ödemeylede bebeğinize beğendiğiniz başka bir ürünü alırsınız hem.Ben oto koltuğunu sallanan mama sandalyesini göğüs pompasınıkomşumdan aldım.Tertemizler mis gibi kullanmış :) hem sadece komşu olarakta değil kardeş gibi zaten sağolsun güvendiğim sevdiğim insanın eşyasını severek kullanırım ben :) sizde öyle düşünün ama tabiki içinize sinmeyen birşeyi kullanmayın :)