Duygularca bende 37+1 bugün kontrolümüz vardı. Doktor dokundu karnıma oooo bu bebek niye bu kadar yukarıda dedi, gerçekten ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum 🙄 midem felaket durumda. 3400 gram olmuş sancı yok, suyu çok iyi, plesenta iyi durumda bide daha çok yukarda. Bu bebek içerde mutlu dedi😀 haftaya çatı muayenesi olacak bakalım o zaman doğumu konuşuruz dedi doktor