ulviyedemirbas2 battık ki battık 😂 zaten 35 bine falan tüp te harcadık özel muayene ilaçlar tahiller derken halen gidiyo kabaca 5 binde böyle gidecek gibi toplu almamam lazım o zaman yavas yavas halletmeye başlamalıyım bence 3 ayımız 4 guncuk geçmis çok şükür bugün doktorumuza gittik geldik taramamızı yaptırdık 😊