Damla60 24 haftalık olduk hala alışverişe başlamadım 🤣 bir zibini bile yok. Ramazan dan sonra toplu bir Şekilde almayı düşünüyorum. Ama tek mağazadan yapmam herhalde . Trendyol lcw e bebek a101 bim gibi yerlerden tamamlamayı düşünüyorum
Nupeell Damla60 bence şimdiden indirimlerden al canım pişmanım ben 29 oldum sadece kıyafetleri aldım başka bişey yok
Bd21 Bende genel olarak ebebek. Bebek arabası ana kucagi mama sandalyesini babymall ve birkaç giyim lcwdan aldim 😊
Hamucera Nupeell kesinlikle. Aynı ürünler mağazada 50 lira ben 20-25 e aldım yani güzel de geldiler çok şükür
Nupeell Daniay banada öyle geliyor hem bazı istediğin markalar mağazalarda olmuyor internette var anca bebek deterjanı falan mesela
Umay1m Nupeell uygunluk olarak bence evet bide aynı ürünler var zaten e bebekte ekstra kendi ürünleri var
Rukiiii Nupeell eğer istanbuldaysaniz eminönünde havuzlu han var ben oraya gittim sadece bebek eşyası üzerine olan bir yer ve herşeyi ordan bi günde bitirmistik
dugmeninannesiii Nupeell minicity sadece ankarada var canım eğer ankaradaysan bizzat git görerek al inan ki kıyafet hariç tüm alışverişimi kendim yaptım görerek ama hala eksikler var insan ister istemez unutuyor yada orada görünce aklına geliyor. Ama civilde de herşey var orayıda tercih edebilirsin ben ikisinden yaptım
Nupeell dugmeninannesiii maalesef İstanbul’dayım canım peki minicitynin internet fiyatıyla mağaza fiyatı aynı mı sizce?
Rukiiii Nupeell ben ilk çocuğama yapmıştım ordan daha uygundu 3 yıl once şimdi fiyatlar nasıl bilmiyorum ama beşikten su kovasına herşeyi ordan aldım eminönü çarşının içinde kime sorsanız tarif ediyorlar canım havuzluhan
dugmeninannesiii Nupeell sitesinde öyle ateş ölçer işte ne biliyim emzik biberon vs yok beşik bebek arabası . Sitede ağırlık kıyafet var ve kıyafetler fark ediyor sitede ürünler %20 indirimli mağazaya göre
Denizzz88 Nupeell ben karışık aldım hep herşeyi kıyafetide diğer eşyalarınıda. Kıyafet dışı şeyleri genelde trendyol ve ebebekten aldım. Kıyafetleri de ebebek,lcw,zara,h&m ağırlıklı
idiloska Nupeell kumaşları kaliteli ve uygun fiyatlı bence, ablam bikaç zıbın almış çok beğendim bi de çok çabuk büyüyor çok pahalı alma dediler. 🌸
Mhr13 Nupeell toplu çok ağıe geliyo insana çünkü arabası beşiği derken en kötü2-3 tuuyor bide oda yapsak neler olur bilemiyorum.
Mhr13 Nupeell bak şuan e bebekte 100 tl alışverişe anne bakım çantası 29.90 ben aynı kampanyadan aylar önce yararlandım çanta harika 100 liraya da zıbınlarını hallettim birde bez ve hastane çıkışı aldım 5 li indirimden. Çok kârlı bir kampanya bak istersen