Mhr13 Ben herşeyimi ebebek şubat indirimlerini gün gün takip ederek aldım ve çok kârım oldu keike sizde öyle yapsaydınız 😔 Şuan tek eksiğimiz uyku seti başka ne benim ne bebişin eksiği yok Allaha şükür rabbim bunaltmadan tamamlamayı nasip etti. Islak mendili de depo yaptım şoka gelmişti sleppy yeni doğan 3lü paket 10 liraydı şuan 30 40 paket vardır 🙈
Nupeell Mhr13 ben hep sona bıraktım ya çok pişmanım indirimleri hep kaçırdım maalesef toplu yaparım diyerekten
Atesbeyinannesi Kıyafet, beşik, bebek arabası almayacağız bütün onları ailemiz arkadaşlarımız hediye aldılar sağ olsunlar ama nisanda bebeğin diğer bakım ihtiyaçlarını ve bana lazım olacak eşyaları almaya gideceğiz de sizce e bebek mi civil mi daha uygun?
Nupeell gulsenmstf bende en ucuz bebek marketten baya kıyafet aldım aşırı uygun ve güzel diğer sitelere göre 😍
Nupeell teachervera bugün gezdim orayı ama kıyafet takım olarak bana pahalı geldi ya tek tük şeyler uygun sadece
melzey Nupeell ah keşkeee aynı haftadayız hem de:) ben de 29 dayım. Denk geldikçe aldım hep ama e bebek ne sürekli indirime giriyor her perşembe ve pazar aradı 4 gün. Farklı markalar indirimde oluyor sürekli onları takip edebilirsin.
Semashbl Nupeell İndirim hala oluyor aslında Perşembe den pazara yapmışlar şuan her hafta yine de takip edin arada ihtiyaç olan şeyler denk geldikçe alırsınız ben iki haftadır öyle tamamdadım ufak eksiklerimizi
Hamucera Nupeell her şeyini ebebekten aldık kıyafet olarak. Hiçbir yere çıkıpta bir şey bakamadım. Arabası beşiği her şey internetten 😁
Kayasbht Nupeell ben herşeyimi e bebekten Şubat indirimlerinde aldım gerçekten çok uyguna geldi herşey . Şuan indirim pek kalmadı ama ara ara oluyor bakmanızı tavsiye ederim
Ays0 Ben de e bebekten aldım çoğu şeyi Şubat indirimine denk gelmiştim kıyafetleri vs unisex aldım 12 haftaliktim daha o zamanlar ama iyiki de almışım fiyatlar baya iyiydi
idiloska Nupeell kumaşları kaliteli ve uygun fiyatlı bence, ablam bikaç zıbın almış çok beğendim bi de çok çabuk büyüyor çok pahalı alma dediler. 🌸
Nisanurunannesi3850 Nupeell evet😊diger yerlere bakarak uygun geldi ve kaliteside iyi yikadim hicbisey olmadi
mothers_baby2021 Nupeell her hafta olacak sanırım .E bebek uygulamasını indirin telefonunuza .Kampanyalarrdan haberdar olursunuz :)
Ays0 E bebeğin internet sitesinden outlet bölümünü inceleyin mutlaka %50 indirimle bugün yegenlerime ve arkadaşımın çocuklarına hediye aldım 100tl ve üzerine de anne-bebek çantası 30 TL’ye iniyordu dayanamadım çanta almıştım ama onu da aldım 😂