Arkadaşlar merhaba bu 20 haftadan beri suyum sızıyordu dün saat 5 buçuk 6 gib yoğun bi şekilde suyum geldi doktorumu aradım hastaneye geldim az biraz su var ama sabah karar veririz dedi bu sabah kontrol etti suyum hiç kalmamış acil sezeryn a alıyoruz dedi bebeğim 1050 gr küvezde şuan. Sütüm gelmiyor bebeğim çok küçük ne olur dua edin bebeğimi sağ salim kucağıma almayı nasp etsin rabbim. Böyle erken doğurup yavruna kavuşan var mı aranızda morale umuda çok ihtiyacım var hamile duası kabul olur duanızda bana da yer verin allah rızası için. Bi ayetel kursi yasini şerif şifa suresi ne olursa duanızda bize de yer verin adım ayten ismen dua ederseniz allah rızası için. Rabbm hepinizdem sazı oldun şimdiden rabbim bütün hsta bebeklere prematüre bebeklere şifa versin hayırlısıyla ailelerine kavuştursun benim kızımı da bna bağışlasın. Yaşayan varsa umut dolu tecrübelerini yazın ne olur