Ayra canım bende 27 haftalik dogum yaptim bebegim kovozde durumu iyi cok şükür. Bu arada hayirli olsun bebeğinz canm Rabbim saglikli sihhatli kucaginiza alip cikmayi nasip etsin insaallah. Evet cok zor o yogun bakim kapisi onunde beklemek her gun yuregi agzinda beklemek. Yaşayan bilir Allahm kimseye yasatmasin. Umut olacak birseyler ariyosan instagramda el bebek gul bebek dernegi sayfasini ve incicandemir sayfasini takip etmeni şiddetle tavsiye ediyorum. Umudunu yitirme dua et dualarimda olacaksin. Sutum gelmiyo deme sakın pes etme. Gece bile kalkip 3 4 saatte sütünü sag mutlaka. Bol su hurma kuru incir dere otu bulgur pilavı humana stil tea çay. Bunlari dene mutlaka şifa olsun insaallah. Kuvozdeki bebeklerimiz icin yaoabilecegimz en iyi sey dua edip süt sağmak 1 damlada olsa götür. Bizlerin ihtiyacı olan sey ise dua sabır ve zaman. Inaniyorumki yavrularimizi sag saglim alip evimize gidecegiz🤲😊 Sütün içinde pes atme mutlaka gelecektir. Unutma kader gayrete aşıktır 🥰