EsraAcar78 Biz kadınları keşke bir sözleşme değilde insanlar kurtarsa sözleşmeye gerek kalmasa İstanbul sözleşmesi hakkında pek bişey bilmiyorum ama bir kadın,anne,evlat öldürülürken bir hayvana tecavüz edilirken bir çocuğa tacizde bulunurken bu kahrolası şerefsizleri kıravat giydi diye indirim yapmasalar kadınları öldürmek dövmek sövmek bu kadar kolay asla asla olmamalı ! Caydırıcı birşey olması lazım Medine de parmakları kesiliyor hırsızlık yaptığı için burda da dövdüyse eli kesilsin tecavüz ediyorsa organı kesilsin al sana caydırıcı ceza sıkıyorsa vursun karısına dokunsun çocuğa yaklaşsın hayvana.