Bir kadın olarak bile böylesine önemli bir konuyu önemsiz gibi, siyaset gibi, kışkırtma gibi görebiliyorsunuz ya okurken içim daralıyor.. Olsa da olur olmasa da olur ne demek? Siyaset yapmayın ne demek? İşte kadını öldüren zihniyet de böyle kadınların ellerinde büyüyen erkeklerden çıkıyor maalesef..