Öncelikle bu durumun siyasetle alakası yok karşılaştırılması dahi olamaz.Çok üzücü bir durum hiç bir canlı öldürülmeyi haketmiyor caydırıcı cezaların olmadığı sürece hiç brimizin can güvenliği yok tek problem eş değil evliliği mutlu olan kadınlar pek tepki göstermiyor farkındayım Fakat bilmiyorki çocuğu büyüdüğünde ne malum bir pisliğin sapığın eline düşmeyeceği bunu geçtim yoldan geçerken hiç tanımadığı bi yaratık tarafından katlediliyor kadınlarımız (abisi,babası,amcası,kuzeni,komşusu,eski sevgili)bunun garantisi var mı yok tabiki biz kanunları belirleyemiyoruz maalesef fakat kendi çocuğumuzu eğitebiliriz lütfen annelerim çocuğunuza tablet almadan önce başka canlının yaşama hakkına saygı gösterilmesini hayvanlara zarar verilmemesi gerektiğini çocuğunuza aşılayın kadının bir et parçasından ibaret olmadığını öğretin bunlar bizim elimizde ne yazıkki sapık cani insanları yetiştirenlerde anne bu düzen ancak bu şekilde değişir