Kızlar mrb oğluşuma anne yanı beşiği aldım e bebekten. Şimdide oda takımımı alsak yoksa büyük sallanan beşik ve şifonyer mi alsak karar veremiyoruz. Oda takımı 7000 tl oda biraz fazla geldi bana. Kendi evimize çıkınca mı alsak diyorum şuan kiradayız. Lütfen akıl veriin eşim ne istersen öyle yapalım diyor ama banada oda takımı biraz saçma geliyor şuan zaten hemen yatmayacak diyorum sonra kalırsa kalırmı diyorum sıyırmak üzereyim yardım pleasee😁