Mavimpembem Baransmom üçüncü gunum olacak allhm sol tarafım komple yok dislerime kdr vurdu sanrm bunymmi zayıf acı eşiğim le alakalimi ama şuan bile uyutmuyor beni ne zmn geçer bilmiyorum zeytinyağ ile masaj yaptm bugün ins yarn gecer
Hayat_2019 Baransmom bend ebugn yaptırdım ağrımıyo 1 2 gün ağrı yapabilir dedi ama böyle kaskatı kolum
Miumiu Baransmom Kızlaar ben de yarın yaptırıcam ya cidden bu kadar ağrı oluyor mu?🤷🏼♀️ Önerdiğiniz bir şeyler var mı öncesinde ağrımaması için?
Baransmom Miumiu öncesi için bildiğim hiç bir öneri yok canım,ama sonrası için kolonya,buz ile masaj biraz rahatlattı 🥳
Efsane01 Baransmom korkutmak istemem ama 5 gün önce yaptırdım ne kolumu kullanabildim ne de üstüne yatabildim daha bugün geçti ağrısı 4 gün çok etkiledi beni
Baransmom Efsane01 ben de zor bi gece geçirdim,üstüne yatmayı geç sızım sızım sızladı bütün gece😷 inşallah hemen hafifler acısı.
Miumiu Baransmom Yaa canım ben de yaptırdım ve yaptırdığım andan beri omzuma kadar vuruyor ağrısı ben bu kadar tahmin etmemiştim şoke oldum😅 Bu böyle ne kadar zaman sürüyor yani canım da hiç tatlı değildir he ona rağmen felaket bir ağrı 🤯
Baransmom Dlkelc09 geneli ikinci doz için aynı şeyi demiş,sağolun içim rahatladı 🙂 inşallah bu da hemen geçer
Baransmom Bambaman benim ikinci gebeliğim dört yıl aradan sonra 🤓 unutmuşum galiba aşı acısını,ya da bu ebenin eli ağırdı bilmiyorum. Doktorumla iki hafta sonra randevum var tabi ki soracağım ikinci dozu, çok teşekkür ederim size samimiyetiniz için,sağolun 🥰🌸
Sehertass Baransmom canım pazartesi yaptırdım düne kadar uyutmadı sol tarafıma bugun biraz daha iyiyim yani 2 gün agrıması normal
Baransmom Defnerabia ☹️ Size de çok geçmiş olsun,ikinci doz ve üçüncü doz bu kadar ağrı yapmıyor yazmış arkadaşlar. Her şey bebeklerimiz için inşallah sağ salim alırız kucaklarımıza 💜
Defnerabia Baransmom bana tek do denıldı tek yapıldım ama kolum çok kötü üstünden 29saat gectı hala öyle gece dayabamayıp ağladım parol ıctım cok kötüymüş ilkinde böyle hatırlamıyorum ben ya
Bilge44 Ben dün yaptırdım ebe buz uygula dedi dün 3 kez aralıklı gece yatana kadar uyguladım şimdi uyandım agrım hafif gibi ilk dozuma göre 🤷🏻♀️emin değilim artar mı bilmiyorum. Buz koyun ama mutlaka aşı sonrası 👍🏻 bir havluya sarın öyle koyun kolunuza 👍🏻💉🥰