Miumiu Baransmom Yaa canım ben de yaptırdım ve yaptırdığım andan beri omzuma kadar vuruyor ağrısı ben bu kadar tahmin etmemiştim şoke oldum😅 Bu böyle ne kadar zaman sürüyor yani canım da hiç tatlı değildir he ona rağmen felaket bir ağrı 🤯
Baransmom Miumiu benim de ağrı eşiğim yüksektir,katılıyorum size böyle bir zonklama olamaz 🤦♀️ dün daha yoğundu biraz masajla vs bugün biraz daha hafif çok şükür. Bir kaç gün daha sürer demiş arkadaşlar sanırım dört günde geçer 🥰
Miumiu Baransmom Canım valla hiç bu kadarını tahmin etmemiştim biraz buz koyayım olmadı bir kaç güne hafifler umarım🙏🏻 Çok çok geçmiş olsun kuzucum sana da Allah sağ salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsiin🐣
Defnerabia Baransmom bana tek do denıldı tek yapıldım ama kolum çok kötü üstünden 29saat gectı hala öyle gece dayabamayıp ağladım parol ıctım cok kötüymüş ilkinde böyle hatırlamıyorum ben ya
Baransmom Defnerabia ben de baya etkilendim ☹️Haha kesinlikle ben de ilk gebeliğimde böyle hissetmemiştim 🤣 ya da üstünden hayli zaman geçmiş ki unutmuşum
SenaUysal Baransmom birkaç gün ağrı oluyor ben salı oldum. Üstüne yatmamaya çalış canım bir de kıyacet üstünden soğuk su şişesi gezdir demişti hemşire
Baransmom Damlaranadagtekin 20.hafta itibariyle dedi ebe. Bir ay sonra ikinci dozu, doğumdan bir ay sonra da üçüncü dozu varmış.
Baransmom Defnerabia aksine yanıyor 🔥 alev almış kolum. Bir de sağ gözüm kanlandı bugün. Normalde olmazdı böyle şeyler inşallah çabuk geçer etkisi 🥳
bebekmuhendisi Ben salı sabah yaptırdım akşam başladı çarşamba baya ağrıdı kaldırınca falan bugünde ağrı var üç güne geçiyor benim ikinci hamileliğim ilkinde de olmuştum aynen böyle acımıştı
Baransmom bebekmuhendisi ben ilkini unutmuşum demek ki benim de ikinci gebeliğim 🙂 neyse önemli olan bebişlerin sağlığı 🥰