Bende 12.haftamda kanamayla hastaneye gittim biraz düz yolda Yürüyüş yapıp geldim otururken oldu ama normal bi kanama değildi ped yetişmiyor bacaklarımdan akıyordu. Yurtdışındayız zaten hastanede corona olayları dolu test falan yapıldı o kadar kanamaya rağmen girişte bile sonra o kadar kanamaya yine alttan muayene ettiler. Bebeğin kalp atışları var, normal sağlıklıydı. İki doktor geldi plasenta aşağıda ondan kaynaklı kanama sonucunu buldular sadece. 5 gün hastanede kaldım. 5 gün progestoren verdiler sadece sonra kanama devam ediyordu ama azaldı diye eve gönderdiler sonrasındada hiç bir ilaç vermediler sadece dinlenmen gerek kanamaya yapacak bir şey yok bebek sağlıklı dediler. kanama fazla olduğu için Demir ilacı kullandım ve evde lavabo dışında bir iş yapmadım. 18. Haftamdayım halen kahverengi beklemiş kan olarak kanamam az az devam ediyor içerde kan birikintisi de var. 17. Haftadaki kontrolümde plasenta biraz daha yukarı çıkmıştı kanama olmasına rağmen çok şükür bebeğin gelişimi de iyi şu an. Yani ilaç falan kullanmadan da bu sureç geçiyormuş, çok tedirgin olduk ama burda da prosedürler böyle malesef. Progesteronu bile kullanmak ister misin diye bana sordular kullanmam gerekse kullanıyım dedim. Zararı olmaz faydası olur dediler öylelikle kullandım 5 gün.