burcuhazal ama sizinki cok küçük suan 30. Haftaya kadar kesin net söylemiyorlar. Anneyi korkutmak icin. Allah korusun daha kötüleri varmis rahme yapışan . Ve rahmi alinmak zorunda kalan. Keske banada doktorum söylemeseydien baştan. Kimi doktor söylemiyor araştırma yapıp streste girmesin diye. Çünkü cikma ihtimali var 30 akadar kadar.
Ben 29 haftalikken kanama ile gittigimfe bile perinatlog daha cikar bekleyelim dedi. Ben her hafta hem.özele hem devlete gidiyorum. Belki bi umut çıkmıştır diye ama ayni. Ozeldeki Doktoruma göre 15 gün icinde sezeryana alinmalisin diyo plesanta ayrılmadan diyor. Devlette gun vermiyor acil gel diyor. Kafam cok karışık.