Varol123 MiniKaya ya zararli tabi ama dogumuna kadar sigara kullananlar var bi sigara kadar zararlı değildir diye tahmin ediyorum canim çektikçe içiyorum bugünde yemeğimin yaninda ictim yarim bardaklardan 1 tane
dilaraky Zelihauzn ben içtim doktora söyledim haftada bir falan içiyorum diye ondan bir şey olmaz dedi
Oznur2z1 Zelihauzn bende yıllardır ağzıma kola koymadım ama şimdi canım nasıl istiyor istedikçe 1 çay bardağı içiyorum allaha emanet sanırım midem yanıyotir hararet var aklıma düştümü içiyorum hergün değil tabii ki
okunmusciklet Zelihauzn bende içiyorum valla en azından hafta da 1 kere yarım bardak bi bardak yemekle içiyorum
Dygu21 Mooommyy1 bizde akşam eşimle bu konuyu konuştuk normalde cola sevmem ama hamileliğimin basından beri deli gibi istiyor canm 1 bardakta olsa içiyorum valla 🤦🏻♀️😂
Gizemceylan Zelihauzn çok canım çekince az da olsa içiyorum eşimin bardağından bi kaç yudum alıyorum dayanamıyorum