E-v-A101 Zelihauzn benim canım çektikçe içiyorum ama abartmadan. Hergün değil bazen haftada iki üç defa bazen Hiç
sblkguu @Zelihauzn Hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç içmemiştim gazlı içecek zaten düşkün de değişimdir ama geçen eşim içerken canım çekti bir yudum aldım sadece nefsim körelsin diye 🤫😂
Hifaa1635 Zelihauzn normalde içmem kola ama fanta çok nadir içmişligim var ilk aylar şükür onuda bıraktım
Mom97 Zelihauzn bugün 3 bardak içtim ya içime dert oldu şuan ama zor durdurdum kendimi büyün şişeyi içmemek için😐
balbocegimm Zelihauzn Korkma canım ben kola bağımlısıyım 2 kızım var ikisindede cok tükettim gece bile uyanıp içiyordum hic bi sorun olmadıallaha emanet