Mavi22 16. Haftada minik minik hissetmeye başlamıştım. 18. Haftada çok netti. Eşim de 21. Haftada çok rahat hissetmeye başlamıştı. Şu an 29+3 üz. Ve içeride bir tekvandocu var diyebilirim. Uykular şimdiden haram. Bazen öyle hareketler yapıyor ki göbeğim yamuluyor. Eşim hayretle izliyor. Ama gerçekten çok mucizevi bir olay. Bizler yürüyen mucizeleriz. Yeter ki sağlıklı olsunlar 💙🐣🤰