yldz_10 Danlacan 18. Haftadayım minik minik bişeyler hissediyorum ama bebeğim mi yoksa farklı bir durumdan kaynaklı mı bilmiyorum böyle karnımda sanki kelebek varda çırpınıyor gibi bir şey tuhaftı :) sizce bebişi mi hissettim
ufuknihal 18.haftada çok minik kıpırdamalar hissettim bugün 19+4 üm sabah kıpırdamalar arttı açtım karnımı izledim birden kocaman bir hareket oldu eşim bile gördü dünyanın en güzel duyguları 🤲🏻❤️🙏
Medine_25 Nilasyamom Bende bu haftalarda çok tedirgin oluyordum ama o haftalarda böyle balonduk patlaması gibi hissediyordum ama merak etme 20.haftadan sonra büyük bir ihtimalle hissedersin merak etme sağlıklı olsunlarda😍🥰
NebahatBoncuk Nilasyamom korkma ben 23 haftaligim daha hissedemiorum. Bazilarinin ic karni genis oluyor
Rabiskooo Kayrammom yaaa bende erken haftalarda hissedilmez diye biliyorum bende biseyler hissediyorum ama bilemiyorum yeni 16 haftalık olduk
ymc0355 Mavi22 21. Haftada hissetmiştim ondan önceleri de hisseder gibi oluyordum ama acaba mı diyordum 21. Haftada ayırt etmeye başladım 🥰
G-123 ymc0355 ayyy aynı bende öyle 19+5 im hissediyor muyum diye kararsızım net ne zaman hissetcem sabırsızlıkla bekliyorum 🌸❤️
Merveeeckmk shydoll benimde aynı şeklideydi doktoruma sordum her bünye farklı dır dedi o yüzden bekle canım ♥
Nsnrkrc Haftadayız ve hâlâ oyle guclu birseyler hissetmiyorum sadece minik pıtır pıtır birseyler oluyor ..
Tugcek33 Mavi22 15+4′de hissetmiştim ama hangisiydi bilmiyorum tabi💕balık gibi bir şey kaydı sanki değişik bir histi🙈 şimdi de yatınca genelde onlar harakete geçiyorlar🤣 çok hoşuma gidiyor ama🤭
Zey00 Tugcek33 aynısını bende hissettim bağırsak hareketidir kesin dedim ama bu çok farklıydı çok güzel bir his arada minik minik hareketlerini hissediyorum 🤗
34_21_23 Mavi22 18. Haftada minik minik emin olamadığım hareketler hissettim. Şuan 22, Haftadayım artık dışardan farkediyorum😻
Esra_80_ Mavi22 18+4😍oldum bugün dün akşam hissetim sabah kalktım devam etti 😍🙏🏻Ne kadar güzel bir duygu 😍