1PrensAnnesi hatta ben bu kadar kolay olacagini bilseydim normal dogum normal dogum diye tepinmezdim😂 şaka bi yana normal doğumu çok istedim ama nasip değilmiş. 17 gün oldu karnım bile kalmadı. Birde sezaryen sonrasi kilo olduğu gibi kalır diye korkmuştum 57 ile hamile kaldım şuan 58 kiloyum bana sadece bir kilo kalmış🤭