1PrensAnnesi Eylul58 doktor hastaneden çıkmadan isteyince ben direkt ordan aldırdım o yüzden fiyat hiç bakmadım
Icot 1PrensAnnesi canım yorumunu görünce çok sevindim çok şükür beslemeye başlamışlar 🤲🏻Özel mesaj sanırım forum hataları sebebiyle devredışı bırakıldı bir süre. Göremedim ki yazayım. İnş bu hafta çıkar artık meleğin 🤲🏻
ece_2206 1PrensAnnesi sizin için ayetel kürsi okudum bütün kötülüklerden kazadan beladan korusun şifa olsun insallah
Meyragun Gizemlimmio 2 cm açılmam vardı ve bebek kanala girmemişti kilolu bir bebekti.Açıklık olmasa tarih ayarlayacaktık ama bugün almamız gerekiyo dedi doktor.Yarın olsa olmaz mı dediğim halde kabul etmedi 🤷🏻♀️