Bgrgn38M Benimde komplet plesanta previa tanısı kondu 23. De yatıyorum yormuyorum kendimi.Dua ediyorum inş kayar çok zor dedi doktor tamamen kapalı çünkü benim.kaymazsada dua edicez canım sezeryanda olsa sağsalim alalım bebişlerimizi canını sıkma sende,ben başta çok agladım nette okuduklarımada çok üzüldüm allaha şükür hemen toparladım bol bol dua ediyorum rahatlıyorum.sende kasma hiç kendini morallerimizi yüksek tutmamız lazım..