Bgrgn38M hiç korkmayın benimde öyleydi plesenta previa marjinalistti erken Doğum riski var dedi doktorum kanaman olabilir dedi ve yukarı çıkmazsa normal Doğum olmuyor sezeryan yapıyorlarmış, ben hareketlerimi kısıtladım,yormadım kendimi ayaklarımı sabah akşam 10/15 dakika duvara dayayıp yattım ve hep elim karnımda dua ettim geçen haftaya kadar çıkmamıştı kendimi iyice sezeryana hazırlamıştım ama 34 üncü haftamda yukarı çıkmış dedi doktorum hatta ters duruyordu dönmüş ve normal yapabilirsin dedi 🙏hiç stres yapmayın hamileliğin ve bebeğinizin tadını çıkarın bol dua edin moral motivasyon çok önemli 💐