Srhtzlyh Yk6321 özel hastaneydi canim. Dikişler hiç acimiyor gerçekten. Şimdi ayaga kalkarken adet sancisi gibi sanci var yürürken otururken ağri sanci yok
Yk6321 Srhtzlyh çok şükür rabbim şifa versin tez zamanda onuda atlatirsiniz insallah bizede dua edin😊🙏
Elifgursoy @Srhtzlyh#12 Srhtzlyh bu hikaye beni vok rahatlattı gerçekten teşekkürlerrr sağlıkla büyüsün minik hayırlı evlat olsun inşallah 🌸 Çarşamba günü bende kavuşacgm bebeğime Insallh 🐣
sibel20 Srhtzlyh gözünüz aydın, öyle güzel yazmışsınız ki hem kendi evladımı kucağıma alacağım günü hayal ettim hemde gözlerim doldu :) inşallah doğum sonraki hayatınız da böyle sorunsuz sıkıntısız geçer
Srhtzlyh Dilaayes sezaryende öyle bastırıldığından haberim yok bana yapmadılar inşallah sizede yapmazlar:)
Dilaayes Srhtzlyh insallllaah inssalllaah neyi tavsiye edersiniz neeleer. Yapmalliyizz oneerileeriiniz vaarsa benn can kulaagiyla dinleerim
tonbikinannesi Srhtzlyh Geçmiş oldun suni sancı verilip doğuranlar oluyor niye denememişki doktor çatınız mı dardı çok acaba
20oz Kendi dogum hikayem gibi bebişinize saglıklı güzel ömürler💖😍 gerçekten sezaryen olcaklar korkmasın aman aman bir agrı sancı çelmiyorsunuz