Astadavistabeybi KaanErkan-mom benimde galiba yarın açılmama göre suni verecek hazırlıklı gelin dedi ama Pazartesi’ye sarkar mı bilmiyorum pazarda olur dedi 🤷🏻♀️Biz aynı gün doğuracağız bence seninle 😹
KaanErkan-mom Astadavistabeybi Bir cm açıklığım vardı dün, pazartesiye kadar hiç artış olmazsa suniyle 4 cm açılma yapsak sonrasında epidural almayı düşünüyorum. Epidural alınca da sancının dozunu artırmasını isticem. bu şekilde düşünüyorum 🤔
Hamidevahap Dıkısler estetik dıkıs mıydı cnm bıde ılk kontrol ne zaman olacak dıkıs alma vs dedimi doktor
Srhtzlyh Hamidevahap estetik dikiş yaptilar canim alma yok galiba bir hafta sonra kontrole gel bi bakalim dedi doktor
Ayseninannesi KaanErkan-mom @Astadavistabeybi Kizlar sizin bebekler kanalda mi peki karnınız aşağıya indimi güzel doğum hikayelerinizi bekliyor olacağım
Ari Srhtzlyh okurken hem heycanlanip hem aglamam peki 😔 okadar guzel anlattin son 25 gun kaldi benimde kavusmaya 🤗dua et olurmu🤱
Rengin_ Srhtzlyh özel hastane mi , devlet mi hangi hastane . ? Insallah bir ömür mutlu mesut sağlıklı birlikte yaşarsınız 🎈🙏
Srhtzlyh Rengin_ doktoruna denk gelmen gerekiyor bence canım o önemli. Bakım olarak devleti hic bilmiyorum ben özelden çok memnun kaldım. Ilgi alaka yüksekti. Oda hastaneden hastaneye degisebilir ama
Meryy600 Srhtzlyh çok güzel anlatmışsın ya inşallah darısı başımıza. Bana da çatın biraz dar normal zorlar dedi sezeryan öneriyorum dedi doktorum. Ama bu yazdığını okuduktan sonra rahatladım inşallah benimde senin gibi doğumum olur. Ocak anneleri bir bir dağılıyor 😊 evladınızla sağlıklı huzurlu günler diliyorum inşallah 😊
Yk6321 Srhtzlyh çok güzel anlatmişsin cnm içimi rahatlattin benimde ayin 21 de sezaryan dedi doktorum bebeğim ters diye .rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insallah yavrunu. Özelde mi yaptıniz doğumu bende Çok korkuyorum sezaryandan tabi bir okadar ’da normal doğumdan çok acısı yokmuş anlatmaniza göre demek
Srhtzlyh Yk6321 özel hastaneydi canim. Dikişler hiç acimiyor gerçekten. Şimdi ayaga kalkarken adet sancisi gibi sanci var yürürken otururken ağri sanci yok
Seherkaraca Srhtzlyh maşallah kuzum çok güzel bir hikaye 🥰 sağ salim kavuşmuşsunuz. Benimde bebeğim dönmemiş, ters geliyormuş bu yüzden sezeryan dedi doktorum, çok üzüldüm normal istiyordum. Hikayen iyi geldi
Mutlulukcuk Srhtzlyh Sağlıkla büyütün yavrunuzu😍 Ben de 39+6 yım bugün sancım yok açilmam yok birşeyim yok aynı şekilde, haftaya kadar müddet verdi doktorum gelmezse bebegim, cuma sezeryanla alicak.
Srhtzlyh Dilaayes yok bastirmadilar bir iki kez gelip pansuman yaptilar sadece başka hiç ellemediler karnımı
Srhtzlyh minik_kalbim evet sondayi uyusukken taktılar çikarirkende uyuşuk değildim ama acımadı. İlk çiş biraz yanmalı oldu o kadar😊 bnde normaldede gaz problemi vardir ama çok zorlanmadim kayisili meyvesuyu içtim bol bol ılık şekilde.