Srhtzlyh Angelkljh bebegi benim yanimdan hic ayirmadilar eşim ve annemde refakatçimdi odaya gectik hep beraber
Ketenn Srhtzlyh çok sevindim rabbim güle güle büyütmeyi nasip etsin sizede çok geçmiş olsun hayırlı uzun ömrü olsun minigin 🥰
Ucra Nghnyvz0408 ben de geçen yıl şubat ayında 24 haftalık ikizlerimi kaybettim. Sezeryanla aldılar. Şimdi de 12 haftalık hamileyim. Doktor dikiş yerlerimin iyileştiğini söyledi ama inş sıkıntısız huzurlu bir gebelik olur
Nghnyvz0408 Ucra aynen bende 2 şubatta 34 haftada kaybettim kızlarımı şimdi 8 haftalığız inşaallah sıkıntısız güzel geçer herşey sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi.
BAS123 Srhtzlyh kaç haftalık doğum yaptın canım sağlıkla büyüt yavrunu🤲🏻 Ultrason kilosuyla fark ettimi
Srhtzlyh BAS123 39+6 da oldu canim dogumum fazla bir oynama olmadi kiloda ultrasondakine gore 100 gr fazla dogdu
Nghnyvz0408 OzgeSahin2 net bi sebebi yok canım plesentam ayrılmış ama bende sancı kanama hiç bişey olmadı ben hareketleri azaldı diye gittim ama kurtaramadık melek oldu yavrularım
Nghnyvz0408 Melek_2121 ya siz de ikiz kaybettiniz demek başınız sağolsun inşaallah sorunsuz geçer benim de korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan ama allaha sığınmaktan sabırdan başka bişey gelmiyo elden.
OzgeSahin2 Nghnyvz0408 ooy icim sizladi haftalari da buyukmus rabbim sabir versin cok zor😔Allah yardimcin olsun cennette bulusursunuz insallah
Nghnyvz0408 OzgeSahin2 amin canım allah razı olsun haftaları kiloları herşey iyiydi bi hafta sonra doğum olacaktı amma nasibimiz o kadarmış. Bir beklerken iki nasip edende rabbim alanda sabır tüm kaybeden annelere
Erhil Srhtzlyh birde bu sezeryan da corana testi yapılıyor falan diyorlarda diger sohbetlerde doğru mu