Hayırlı uğurlu olsun canim maşaAllah saglikli sıhhatli büyüsün insaAllah❤️ ya dikiş acisi cok oluyor mu benim en cok korktuğum sey çünkü cok abartiyor sanıyorum bazisi 😏 belki de inanmak istemiyorum 😛
Ah ahhh son günler hic geçmiyor bizde kavussaydik sagliklica 🥰