Aloneanqel teşekkür edeeim cevabınz için. 🙏🏻🙏🏻 Bende devam edeyim o halde. Özelde kan alanlar berbat mafediyorlar insanı. Bende sağlık ocağını gideyim. Ama orda da d vitamini, cinko, selenyum ve iyot testleri yapılmıyor onlarada baktırıyordum ben. Neyse morarmaktan iyidir.🙋🏻♀️