Ertan-tina82 Greyfurt Bizde 10+2 olduk çok şükür ama zaman geçmek bilmiyor bi an önce 3 ay geçsin bebeğimin hareketlerini hisseteyim istiyor insan Allah’ın izniyle o gün de gelir 🙏
kahve-cekirdegim Sumeyyeunal henüz kusmadım ama bulantım oluyor akşamları genelde yemek kokularından özellikle 🥺
Nes_35 Merhaba sonun da bende katıldım:) Benim daha çok yeni 4,5-5 hafta arasındayım çok heyecanlıyım ama bir o kadar da korkuyorum:( Beta ilk 5 ocakta 14.25 çıktı 7 ocakta 68.85 sizce herşey yolunda Mıdır?
kahve-cekirdegim Nes_35 değerin güzel artmış maşallah hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin biraz beklemelisin bir hafta sonra 2000 3000lerde kese görünebilir 😊
Aloneanqel Nes_35 yolunda canım. İki katını geçmiş 🙏🏻😊 stres yapma hiç. Çok güzel şuan. Ben 1000 i geçene kadar iki güne bir beta için kan vermiştim. Bence sende ver ve 5 haftalık olunca doktora git hemen 🤗🤗 o seni yönlendirir zaten artık
Happybaby007 Nes_35 benimde 4+3 cumartesi günü beta 200 çıktı salı günü 836 olmuş doktora gittik dün keseyi gördü çok şükür. Kan değerlerim düşük olduğu için serum taktı.
Sumeyyeunal kahve-cekirdegim benimde gün içerisinde ara ara oluyor bnde kusmadım henüz . Bazen iyi bazen kötü oluyorum
Zemire 15+4 olduk haftaya cinsiyet öğrenicez 😊 Bu hafta kontrolümüz var kan tahlili istiyor mu acaba istenilen bişry var mı? Gebelik boyuncakaç defa kan veriyoruz? Kolum morarıyo ve günlerce agrıo 😭😭😭
Aloneanqel Zemire canım ben ne olur ne olmaz diye her ay kan idrar tahlili yaptırıp sağlık ocağında , kadın doğum doktoruma sonuçlarla gitmiştim. B12 eksikliğini de gördü bu sayede ve ona göre ilaç verdi
Nes_35 kahve-cekirdegim ayyy çok teşekkür ederim inşallah ya🥰 Rabbim hepimize sağlıkla Bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻💜🤰
Nes_35 Aloneanqel Aloneanqel ayyyy çok teşekkür ederim canım güzel yorum için🙏🏻 iyi ki varsınız ya🙏🏻 inşallah cümleten hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤰🥰💜