asyahumam Duygus97 9+2 aynı durumdayim canım hicbir şey hissetmiyorum daha kontrolüme 10 gün var icim icimi yiyor iyi midir diyee 🤔
eog Nghnyvz0408 merhaba bende 7/2 yim kasıgıma dün şiddetli bi ağrı girdi kitlendi 10 saniye falan sizde de oldu mu acaba
Elif_soy12 Seymakcmr51_ Bnde 13+2 hissetme felann yok hatta bakıyorum göbeğim bile çıkmadı erken mi acaba ilk gebeligim