Nida_Y denemedim çok yürüdüm bu zamana kadar. artı mutfafta çok uğraşıyordum eğil kalk vs. temizliğimde bile eğilip siliyordum. sma bir anda bebek büyümüş gibi oldu şu an belim yanımın ağrısından uyuyamıyorum. ve mrmleketimdeyim. çarşamba evime geçeceğim 3 saatlik yol nasıl geçecek yol bilmiyorum 🙈eve gidince denerim belki yogayı.