Benim kızıma da demişlerdi o kadar ağladım ki onu duyunca ama kızım da hicbirsey yok eminim senin bebeğinde de yoktur sağlıkla kucağına alırsın ikinciye hamileyim ikili tarama testi yaptırmadım istemedim Allah bize neyi nasip ederse o olur.sonuc olarak öyle çıksa da aldirmayacaksan problem yok demektir canım içini ferah tut ❤️❤️