Ned Merhaba 30 yasindayim 13+3 um suan ve ikili tesette yuksek risk down sendrom cikti boyle biseyle karsilasan var mi detayli tahlil yapilacak dua edin lütfen temiz ciksin tahlilimin sonucu🙏🏼🙏🏼
halitefe Ned için rahat olsun canım korkma risk varsa mutlaka gerekli testleri yaptır ama temiz çıkacağına inanıyorum zaten bu kadar down sendromlu bebek olsa nüfusun yarısı şuan öyle olurdu birçoğu temiz çıkıyor ancak ihmal etmemek lazım
Havva_karakayaa7 Ned içini Ferah tut canım kuzenimin eşide 30 yasindaydi %90 down sendromlu dediler şuan 7 aylik Oldu maşallah Hiç bir sağlık problemi yok Kalbini temiz tut sen
Emel38 Ned aynı durum bendede oldu.yaştan dolayı Riskli grubundayız.normalde tahliller iyi çıktı..burun kemiğimiz var, ense kalınlığımız 1,5 mm.. biraz rahatım o nedenle..2 li testin benşm için önemi yok.önemli olan ultrason..
Rabianida Ned canım içini ferah tut benim ilk çocuğundada aynı şey dendi hatta sıvı alalım dediler müsade etmedim şimdi 34 yaşında ve 10+4 haftalığım ikili test yapmayacağım rabbim ne verirse baş göz üstüne ama içini ferah tut
Ned Emel38 ultrason da hersey cok normal kan sonucu böyle çıkınca cok şaşırdık ve bu yaşadığımız stresi yasamayan bilemez Rabbim kimseye yasatmasin insallah detaylı bir test onu yaptıracağım simdi insallah sonucum temiz çıkar Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin insallah🙏🏼
derinsart Emel38 ultrasonda takılmayin benmde orada risk görüldü ayrı bir kan testi yapıldı nipty testi temiz cikti o ultrasonda kesin sonuç vermiyor
Ned Rabianida insallah cok teşekkür ederim Allah razı olsun Rabbim hepimize saglikla kucaklamayı nasip etsin insallah 🙏🏼🙏🏼
Yasminmistik Ned mümkünse sonucu buraya atar mısın benimde ikili test sonucum çıktı ama grafikten bise anlamadim
Baby2021 Ned Ned ben de nıpt denen tam detaylı bir test yaptırdım sonucunu bekliyorum bnm yaşım 39 çok iyi anlıyorum sizi doktorum mutlaka yaptır riskli yaşlar dedi Allah bize güzel haberler nasib etsin inşallah🙏
Rabianida Ned evet o stres bende 5 ay boyunca sürdü berbat bi hamilelik geçirdim kendime gelir gelmez sorduğum ilk soru bebek nasıl bana doğruyu söyleyin di 😔işkence gibiydi genel anesteziden ayıldım bebeği gördüm çok şükür dedim sende içini ferah tut güzel düşün ve hep rabbimden hayırlısını iste canım ❤️Dularım seninle haber et son durumları merak ederim
Emel38 Tabloya göre trisomy 21 ve trisomy 18 1:300 den yukarıysa riskli demek ..doktor hanım öyle demişti bana..benşm biri 1:300- diğeri 1:298 çıktı.risklisin yaştan dolayı dedi..umrumdada değil.ultrason benim için önemli.
Ned Emel38 trisomy 13/18+ NT 1:10000. İkili test:1:70. Kombine risk 1:209. Yas riski 1:575 Degerler boyle