Ned annem babam kayınvalidem kayınbabam duyunca öyle şeyi zaten 2 ay yedikleri ictikleri burnundan geldi çok üzüldüler benden çok yani artık bişey dese bile doktor kötü şeyleri söylemiyorum kafaya da takmıyorum bebeğimin kafasında aynı şekilde kist gördü doktor detaylıda ama bana bunlar gecer dedi kafana takma sadece bil diye söylüyorum dedi ben kafama takmadım bugun baktı doktorum geçmişti şükür