Hatusss sizi çok iyi anlıyorum insanlarımız ne yazıkki bilmeden konuşmayı çok seviyor ama nettende araştırabilirsiniz doktorlar da hiç bir zararının olmadığını söylüyor bebeğin olduğu yer ile bakılan yer birbirinden ayrı zaten, peki sizi ne zaman çağırdı bir dahaki sefere.