yasen1 evet bende dogum sonrasinda kalmasindan korkuyorm benm diyetimin 4cu haftasi cok skldm ayni seyleti donup donup yemekdn az az yapip tatsz tuzsz olmasndn istah diye bisey hic yok zaten ne olack bilmiyorm 11 haftaligm suan hayirlisiyla rabbim sifa versn butun derdimiz bu olsn yapack biseyimiz yok saglikla gelsinlerde bebislerimiz yeter