yasen1 bende de şeker var doktorum günlük 11 dilim ekmek vermişti.Geçen gün gittim açlık tokluk ölçüldü normal çıktı insüline gerek yok dedi.Şuanda da ekmeği 12 dilim ve tam buğday ekmeğinden yediriyor.Ekmekten olduğunu sanmıyorum ama uzun süre aç kalıp birden yemişsiniz ondan olmuş olabilir.Bende diyet uyguluyorum her akşam yemekten sonra yarım saat
yürüyüş var günlük 2,5 3 lt su var.meyveyi bir bardak sütle için ve meyvenin üstüne tarçın dökün dengeleyici bir besin tavsiye ederim.