minikmevaninannesi yasen1 yemeği gec yemissin zaten bugün ara öğün yapma. Uyumadan önce az bi yoğurt yada 1 bardak kefir icebilirsin. Ama bugün meyve yeme bence
KardelenYB yasen1 benim değişiyor genel olarak 110 130 arası ama bünyeler farklı canım sen bize bakma ben ekmek yiyorum mesela tam buğday etkilemiyor beni ama seni etkiliyor olabilir bird yürüyüş çok önemli bak evın ıcınde yürü yine yürü
yasen1 KardelenYB tamam canim yuruyordum bgun biraz isimiz vardi eve gec geldim.gec yemek yedim derken yuruyusde yapamadık
melegegebe yasen1 minikmevaninannesi KardelenYB Arkadaşlar doğru ölçen şeker ölçer tavsiyeniz var mi acaba ??
Tuanazra Ben uzun süre ac kalirsam(4 saat gibi) çorba bile içsem yükseliyor. 2. Saat mi 154 cıktı sizin
yasen1 Tuanazra 1 saat 154 2.saat 156 cikti bende 4 saat actim isde 4 bucuktan 8 bucuga ksr bisi yiyemedim aksam yemegim normalde 6 bucukta olmasi.gerekiodu
yasen1 minikmevaninannesi dun cok güzeldi vaktinde yediydim herseyi bgun bozuldu ondanmi yada yükseliyor muu insuline gerek kalmasa bari
minikmevaninannesi yasen1 stres yapmayın yaptıkça yükselir 🤦🏻♀️ bol su+ bol yürüyüş birde düzenli beslenirseniz insuline gerek kalmaz Allah’ın izniyle 😍 ama dediğim gibi ekmeği mümkün olduğunca yememeye çalışın.
KardelenYB yasen1 stres yapma 2. Saatin belki stres yaptın diye düşmedi şimdi sen süt iç yatmadan sadece sütte dengeler sonra rahat rahat yat sabah açlık ölç bakalım 9 gibi normalse eğer korkma
KardelenYB KardelenYB toklularını ölcemeden önce nabzını sabit tutmayandıkkat et birde yani yruryus yapıp ölçme yada su ıcıp ölçme en az 10 dk dinlenmiş halde olup ölçümlerini yap onlarda çok etkiyor
Tuanazra yasen1 böyle durumda çıkınca hemen bol su ve bir soda ayrıca yürüyüş çok çabuk düzenliyor. Karanfilli tarçın çayı da iyi oluyor. Doktorumun önerisi bunlar ben de 3 aydır şekerle mücadele ettiğim için
Minikpasa yasen1 canım hem ekmek dilimin fazla çorba da olduğu için hem de çok uzun süre aç kaldım muhtemelen şekerin düştü yemek yiyince de fırladı şekerin. Yine de çooookkk yüksek değil moralini bozma. Ben de de var şeker
KardelenYB yasen1 yok yok ölçme zaten çok aşırı yüksek değil sen sımdı sabah bakarsın açlığa normale döner zaten aşırı yüksek değil çünkü
yasen1 minikmevaninannesi insalllah dediginiz gibi olur umarim🤲🏻 birakicam ekmegi yemiyim.ozaman dahada zayıflarım herhlde
yasen1 KardelenYB ben dunden beri olcuyorum evde biraz heyecanli.oluyorum olcerken bidakine dediginiz gbi yapayim
Minikpasa yasen1 amin amin normal zamanlarda dengede çıkıyorsa bir günlük bir şey olmaz Allahın izni ile 🤲🏻💙
KardelenYB minikmevaninannesi rica ederim özellikle canınız çok tatlı istediğinde hamileyiz sonuçta yediginiz zaman şalgam suyu içerseniz ardından baya dengeliyor hafta da bir kaçamak yapıp şalgamla dengeliyorum ☹️🥰
KardelenYB yasen1 korkma Allah un izniyle olmaz bişey benim 4 haftadır diyetle devam ediyorum kilo da verdim kesince şekerle beyaz unu sende verirsin inşAllah bebişler zaten daha sağlıklı besleniyor bu sekılde