Anneolcam Ecem2364_ 38+3 ağrım var sancım var ama devamı yok şu son ay bitmiyor deil mi 🙄 Allah yardımcımız olsun sağlıkla alalım kucağımıza 🥰
civcivimmm Minikus58 aşırı ağrılarım olmuyo ama 2 gündür mide bulantım var çözemedim doktlrumu arayıp sorucam bugün onun dışında normal derecede bel kasık ağrım oluyo bazen kramp gibi bacağıma bişey oluyo
Gamzee2106 civcivimmm ayni ďurum bnde de iki gundr mide bulantm var bel agrimin yaninda bacaklarima inen uyusma da oluyo
Gamzee2106 Ecem2364_ 39+1 deyiz 2 cm acilmam vardi suan bel agriim cok fazla doktor kontrolum var insAllah bugub bebegimi sag salim kucagima alirim 🙏
civcivimmm Gamzee2106 az önce doktorumla mesajlaştım bebeğin hareketleri iyiyse ağrın yoksa mide bulantısı önemli bi durum değil dedi canım aklında bulunsun. Niye oluyo bilmiyorum ama bende merak ediyorum 🤷♀️
Silactk 39+0. Geçen hafta geldim bi parmak açıklığım vardı,şimdi yine hastanedeyim nstye aldılar önce yok,sancı mancı yok deliricem ağlıycam artık allahını seven beni doğurtsun diye
Silactk Asl90 az önce nişanım geldi acaba doğurur muyum ki 🤷🏼♀️ Karnımın ağrısına uyandım çişe gittim nişanım geldi şuan bi şey tok ama 20 dk oldu heyecan yaptım uyuyamıyorum 05.21 den bildiriyorum mayday mayday 😅😅 El birliğiyle dua edip toptan doğuralım 😁