Ceviz, badem yararlı olduğu için doktorum sürekli tüketmemi söyledi sorun olacağını sanmıyorum bu yüzden. Bende iğne kullanıyorum önlem amaçlı öğrendiğim andan beri clexane kullanıyorum 10’lu oluyorlar her gün 1 tane 🤗😍 Allahım inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻👶🏻