Merhabalar, benim daha önce 2 kanamalı düşüğüm oldu, ilki kürtajla sonlandırıldı ikincisi kendiliğinden düştü. yaptırdığım cvd paneli testinde pıhtılaşma problemim olduğunu öğrendim.
Sonraki gebeliğimde 9 ay boyunca iğne vurulmam gerektiğini söylediler.
Şuan hamileyim ve günlük 1 bebek aspirini ,1 folik asit ve 2 progestan kullanıyorum. Doktorum bebeğin kalp atışını duymadan iğne tedavisine başlamamı uygun görmedi. Lakin ben önceki 2 gebeliğimde de bebeğimin kalp atışını duyamadan hemen düştü. Şimdi iğne tedavisine başlayana kadar bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Kan sulandırıcı iğne kullananlar iğne tedavisine gebeliği öğrenir öğrenmez mi başladınız yoksa gerçekten kalp atışını beklemem mi doğru olan?