Bejna evet bende piyasada yok die duymustum birde 10 kutu igne yazdirmistim aile hekimene muadillerini almak istemedigimden illaki ckexane kullanmak istiodum sagolsun esim bulup gelmisti.sonra tekrar yazdirmistik 5 kutu bu kez babam hicbiyerde bulamamisti birde ben sansimi deneyeyim demistim ilk girdigim eczanede bulmustum simdi tekrar yazilmasi gerekiyor ins bulabiliriz ozaman ki
eczaneci bunlar son olanlar demisti piyasada yok demisti 😅😅