Iimran istedigim gibi hitap ederim o benim kararım ve orda 13 haftalık diye direk bana yorum yapmissiniz bir sey yazarken bir dusunun once cevap verin bu postun altında tek 13 haftalıgım yazan ben varm haa yazdigin lafın arkasında durmuyrm diyorsan o ayrı mesele aksama kadar makele okuyamam SİZin gibi biz burda cogu kisi ne hissettiginin farkinda insaniz 20 hafta en gec olan haftadır bunu da iyice arastr ogren bilmiyorsan yorum yapma tekrar.gaz la bobrek nerde vucutta iyi bilen biriyim anladn !