Babyy1S bana sen diye hitap edemezsiniz sizin canınızda değilim size noluyor ki atladınız arkadaşın bebeğini niye çekemiyim doğurdum ben. İster erken hissedin ister doğurana kadar hissetmeyin ama 20. Haftaya kadar günlük takip edebileceğiniz kadar hissetme olmaz olamaz. Çook sayıda yazı ve makale var bu konuyla alakalı👍🏻Bu arada tüh bebeğimin hareketini geç hissetmem benim problemim benden kaynaklı çünkü komiksiniz😂🤦🏼♀️